Wednesday, April 1, 2009

CIMB Bank DAN Muamalat Bank....!!!

sampai ke CIMB ~
~CIMB~

tong sampah berdekatan dengan ATM!!!

DI sini terdapat dua jenis bank yang mempunyai persamaan lokasi. Bank CIMB dan Bank Muamalat. Bank CIMB merupakan bank yang agak popular di siang hari sebab terdapat ramai orang yang cuba untuk menyelesaikan aktiviti mereka pada siang hari terutamanya pada waktu makan tengahari. Kedua-dua bank tersebut terletak dalam USM dan berdekatan dengan Pejabat Alumni USM. Kalau masuk pintu Minden, kita boleh jumpa dia pada bulatan yang pertama...

Jadi, nk dijadikan kisahnya, kedua-dua bank ini mempunyai sedikit perbaezaan dari segi pengurusan sisa buangan. jika dilihat CIMB bank, keadaan bank mereka adalah lebih bersih dan kemas.

-BANK MUAMALAT-
tong sampah kecil disediakan...


tetapi sampah masih bertaburan..hahaha!!

Hal ini berbeza dengan keadaan Bank Muamalat yang tidak mempunyai kekemasan yang sewajarnya. Jika diteliti dari gamabr yang kami setarkan, anda dapat lihat terdapatnya penyapu dan penyodok sampah betul2 dibawah tong sampah yang digunakan oleh orang ramai. Hal ini telah menonjolkan ketidak profesionalan mereka dalam menjalankan tanggungjawab sosial korporat terhadap masyarakat.

No comments:

Post a Comment