Wednesday, April 1, 2009

Public Bank...Untuk Org Tua..?

adakah benar sesetangah orang cakap yang Public Bank ini hanya untuk orang tua..? entah la, kami ni pon tidak la arif sangan mengenai status nama bank-bank kat Malaysia ini. Namun yang pasti kami juga melakukan pemerhatian terhadapat pengurusan sisa pepejal mereka di Public Bank dekat dengan Queenbays tue.
Kalau dari stesen bas Sungai Nibong tu memang dekat sangat, hanya perlu melintasi lampu trafik untuk sampai ke bank tersebut.


Public Bank ini telah membuktikan pengurusan sisa buangan dia agak menjadi kerana mereka telah meletakan sebungkus besar sampah buangan betul-betul dihadapan bank tersebut pada malam hari. Meletop kan..? hahaha

yang pasti kami memang ingin melihat situasi yang lucu ini, kerana apa salahnya jika satu bungkusan besar sampah itu yang sememangnya merupakan kertas..dikitar semula dan mendapat pulangan wang ringgit..? ini tidak, ada ker dibuangkan begitu sahaja..? memeang merugikan masa dan wang ringgit.

berkenaan dengan tong smpah dalam bank pula., agak memuaskan dan memenuhi citarasa para pelanggan kerana memudahkan pergerakan mereka untuk membuang sampah dan tidak menggangu perjalanan awam.
* terima kasih kepada model kami kerana sanggup teman kami berdua membuat rondaan malam malam...

No comments:

Post a Comment